"JZJ Couture" is OPEN!!! Welcome!

 Uste od mnogu mal sonuvav tokmu tuka da imam atelje,vo mojot roden grad.Sega koga toa stana realno za mene e suste imaginarno.Ne mozam da poveruvam,seuste mislam deka sonuvam.Jas se nadevam deka toa atelje ke postoi za kreiranje umetnost i pravenje moda.Ke bide mesto koe ke go posetat mnogu lugje so stil,a ke izlezat mnogu posamouvereni dami,dami koj ke privlecat mnogu vnimanie za voodusevuvanje.Moram da kazam deka vo "JZJ Couture" ne samo obleka tuku ke mozete da najdete i mnogu akcesoari,cevli i canti.

Tvrdam deka se ona sto ke izleze od ateljeto so potpis na "JZJ Couture" ke bide unikatno,edno i edinstveno.Isto moram da napomenam deka do sega cesto mi se postavuvase prasanjeto kade mozat da se vidat mojte kreacii i dali izrabotuvam po naracka,pa eve na vase golemo zadovolstvo i moja golema cest moram da kazam deka od sega ke mozete vasiot fustan da go najdete tokmu tuka,ili pk ke go dizajnirame specialno za vas.Sekoja dama ima pravo da se custvuva kako princeza.
 
                                                                    WELCOME!!!
Eve i nekolku sliki od otvaranjeto i od ateljeto.
Uzivajte dragi moj
Iskreno,Vas
Zlatko JZJ Jovanovski





















3 comments:

  1. Секоја чест :))
    Ти посакувам многу среќа и успех :))

    ReplyDelete
  2. Можам да кажам само едно големо БРАВО, прекрасни креации :*

    http://corleonka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Your blog is really interesting, you can check mine here! : http://www.blvckllerv.blogspot.com.es/?m=1
    Thank you!

    ReplyDelete