JZJcouture-Wedding Dress

Prvata vencanica by JZJcouture so koja sum isklucitelno mnogu gord.Mnogu mi e drago koga damite mi veruvaat na mene, mojot vkus, mojot stil, i onoj drugiot jas-JZJ!Posebno za vakvi vazni momenti koj vecno se pametat....
Samo ke dodadam deka za istata vencanica bea racno sieni 3kg biseri, 98cvetovi rabotenabiserna cipka, 40m traki cipka i mnogu casovi rabota.
Edno e sigurno-Zenite koj se custvuvaat prekrasno, neednostavno,se polni so samodoverba,elegancija i glamur,sexy se damite koj cekorat cvrsto i so krenata glava vo kreacija na JZJ by Zlatko Jovanovski...
Za poveke detali mozete da procitate i TUKA statijata od Turlitava.com-Im blagodaram...





Se pogriziv i za ornamentikata na kondurite i istite da ja dobijat svojata gradina... :)



No comments:

Post a Comment