Malku da se pofalam...

Au znam deka site onie koj me sledat i cesto go otvaraat mojot blogne videle odamna nov post.Mene mi e mnogu zal okolu toa no jas navistina nemam vreme poradi organizacijata na "Modiot bal".Plus toa cekav i da vi spodelam nekolku ubavi informacii okolu mojata posledna revija.
Kolekcijata "Dolls" pomina kaj publikata podbro od sto ocekuvav.Plus toa ne znam dali znaete i ne znam dali veke sum vi se pofalil no istata revija "Dolls" mi bese pobarana od organizatorite na MissSrbija da ja nosat devojkite.Koga mi se javija od Belgrad bev presreken.
Posebno im blagodaram i na "Vest" za javno iskazanite komplimenti,komplimkentite na "Mak Moda" portalot no JZJ za prv pat go imase i vo TeaModerna.Ne mozeam ni da poveruvam....
Ahhh kolku e prekrasen zivotot koga imate ogromni planovi,uspesi i rabotite mnogu mnogu mnogu od i so ljubov
Eve i nekolku sliki ili linkovi :)
With love
Your JZJ
Nekolku od slikite na MissSrbija

Nekolku od slikite na MissSrbija

Statijata na Lejla Sabit za Vest...Ogromno Blagodaram

Nekolku od slikite na MissSrbija

Jzj vo TEA MODERNA

TEA MODERNA

TEA MODERNA aaaahhhh Ogromno Tnx TNX

I normalno Mak Moda koja sekogas mi davaat podrska

A ako seuste ne ste kliknale LIKE na mojata fan strana na Fb mozete toa LINK da go napravite 

2 comments:

  1. Честитам Златко! :) Уште многу успеси. :*

    ReplyDelete