ZAVISNIK OD CEVLI

"ZAVISNIK OD CEVLI" Bas taka bese napisan nasovot na vtorata strana od sabotnoto izdanie na Vest.I toa od ona special edition so sjajna hartija-sekako deka mora okolku mene se da sija HELLOOOOUU
Im blagodaram na Vest i na L.S. za ova prilog-intervju.
Ahh moram da kazam deka tolku mnogu na svestki rang strani po nasive vesnici odamna ne sum videl.Ne deka sum jas i deka e za mene ama mozam da kazam deka baaaaas za ovoj prilog vazi toa SVETSKO A NASE!!!Svetko a moe!!!Ahh kolku velicenstveno zvuci koga jas toa si go kazuvm....
Svetot e preubav koga ste vo modniot svet
Svetot e presuper koga super funkcionirate vo nego
Svetot e dosta svetkav koga svetkate vo nego i po negovite pisti(citaj ulicite)
Koga go gledate modno Svetot i toj taka ke ve gleda
Zivotot e ubav 
I LOVE JZJ I LOVE MY SELF

Eve i nekoli citati od stranata(a tie sto ja procitaa se nadevam deka uzivaa i deka pocnale opesivno da go 
                                             obozavaat modniot duh na JZJ)
Zlatko Jovanovski-ZAVISNIK OD CEVLI
-"Za mene modata e zivot a cevlite opsesija.Kako sto poveke sozrevam se povece i povece mi se zgolemuva zelbata za pocesto kupuvanje nov par cevli....ne mozam da kazam deka imam mnogu zatoa sto nikogas dosta od niv."
-"Blagodarenie na mojata baba,naviknat sum da gi nosam najubavite i najunikatnite cevli.Ednostavno,toa cuvstvo za moda i estetika e vo mene uste od mali noze"
-"Sekoj den go ziveam kako na modna pista.Zvukot sto go sodavaat moite cevli dodeka odam po ulicite i poziram pred mnogute pogledi site dobro go slusaat."
-"Porasnav vo imperija na stikli,maski i zenski cevli"
-"Nisto ne e pointeresno od kupuvanjeto cevli ama ne i kaj nas...koga kupvam sum naviknat da se zaljubuvam vo niv"
-"Koga nosam patiki mislam deka ke se sopnam.Potocno jas ne znam da odam vo patiki"




p.s.Zlatko sonuva za Christian Louboutin a mu se dopaga plakarot na dizajnerot Karl Lagerfeld.
So ljubov moj dragi
Hello i CAO!!! 
:) 
:***

2 comments:

  1. Честитки Златко.
    Не успеав да ја прочитам статијата, но драго ми е што имаш вметнато исечоци во постот. :)

    Од мене голема љубов до loafer-ките. Прекрасни!

    ReplyDelete
  2. Falaaa
    Falaaa mnogu
    Kisses :*

    ReplyDelete