Happy NEW Year!!!!


Ovaa godina 2012 ne mozese da bide poposebna i poznacajna za mene.Iako prakticno veke pred 2 godini ja zapocnav mojata kariera ovaa godina bese najozbilna vo toa pole a pogami i naj oficijalna.Ja zapocnav godinata ubavo-misalm poubavo i deka ne mozev.Ne skoromno mozam da kazam deka redev dosta uspesi od prezentiranje na katalogot "The story of JZJ",do intervjua na tv kako idna modna ikona,kako najdobro,najekcentricno,ekstavagantno oblecen na FWSK,kako naj talent,intervjua po web portali,2-3 grupni skolski izlozbi,uste eden FWSK uste mnogu intervjua,retrospektivi na mojte outfiti od fw,dobivanje na vtoro mesto vo Nis skoro na nivo na ex-yu kako mlad dizajner,i najznacajno mojata prva samostojna revija "The diva collection" so moto "modnite ikoni nemaat pol" koj sega od koga se e zavrseno i uste malku pa sledna godina mozam da kazam deka mnogumina gi ostavi bez zborovi,revija koja bese dosta zboruvana,revija koja bese dosta specijalna kako za mene taka i za JZJ no i za makedonskata modna scena.Jas nemozam da se pozalam od minatite 364 dena i uste nekolku casa-MOZAM DA KAZAM DEKA BESE SOVRSENA e sega uste zavisat preostanatite nekolku casa do polnoc :)))
Kako i da e...
Dojde 31.12.Iako mnogu mina od vas 100% vikaat deka ovaa vecer ne e nisto specijalna i deka sekoj den moze da vi bide nova godina ako sakate i 100% mnogumina od vas kazuvaat deka ne znaat kade da odat za ovaa vecer jas ke vi kazam deka e itekako specialna ako toa cuvstvo si go napravite sami bezrazlika kade ste i so kogo ste.100% se podnovivte nesto vo vasiot garderober zatoa sto nema smisla vasite friends na fb da vidat deka nosite isti futan ili kosula so koja veke imate profile picure pa taka da
JAS VO NOVATA GODINA VI POSAKUVAM USTEEEE MNOGUUU MNOGUU MNOGUUU FUSTANI,KOSULI,LEPTIR MASNICKI ILI STILKI A MOZEBI I KONDURI VO VASIOT GARDEROBER KUPENI PO POVOD SRECNI MIGOVI(a ne samo poradi profile picture)ILI KAKO REZULATAT NA VISOK OD TEZINA NA VASATA PLATEZNA KARTICKA,KARTICKA BEZ LIMIT ILI PAK EDNOSTAVNO VASIOT NOVCANIK.VI POSAKUVAAAM MNOGUUUU MNOGUUU LJUBOV,SOVRSENO ZDRAVJE(bez koe se nemoze)DA BIDETE POUSPESNI OD MINATATA GODINA,DA IM SE SMEETE DA NEPRIJATELITE,DA IM NAOGATE RESENIJA NA PROBLEMITE,DA CELI 365 DENA BIDETE NASMEANI(osven mene koga ke me vidite na tv,nekoj press ili web portal da placete od toa kolku sovrsenstvo gledate :P (normalno znaete deka jas se salam na moja smetka))PA DA I USTE TOA NE VI KAZAV DA SE SALITE NA VASA SMETKA(so stil) I USTE STO DRUGO DA KAZAM OSVEN MOJATA NAJGLAVNA CEL I MISLA
VE-RU-VAJ-TE VO VA-SI-TE SO-NO-VI 100% ZNACIIIII 100POSTOOOO KE SE OSTVARAT,BIDETE HRABRI I OSTVARUVAJTE GI CELITE JASNO VO VASIOT ZIVOT (obleceni co bela cipka ili bel smoking se toa nadomesteno so najbleskav akcesoar i so kruna ili cilinder na glavata-koj kako si se custvuva)A JAS KE PRODOLZAM VO TOA STO GO ZAPOCNAV,KE SE TRUDAM POVEKE,I NORMALNO KE OSTANAAM MNOGU PORAZLICEN (i ako mi dozvolite da kazam)POSEBEN OD DRUGITE  

No comments:

Post a Comment