And I love PINK!!!Pink-colour!!!

Ne znam zosto no samo sto ja vidov ovaa slika na net odma me potseti na mene i ja razbudi mojata vnatresnost normalno na eden mnogu PRETTY i ROZEV nacin...Hello baby!!! :)))
Prosto ne znam zosto no ednostavno toa e bojata koja gi budi najveselite i najfancyte najfascinantnite najkreativnite i naj modnite custva vo mene...Najcesto prostorite vo koj sto sum opkruzen sakam da mi se rozevi ili so tonovi na rozeva no i predmetite koj ne bas cesto se menuvaat odnosno kupuvaat :) (bas se cudam koja boja ke mi bidat avtomobilot,avionot,limuzinata i hilihopterot.Sto vie mislite?)
Mislam... Sekogas koga se dvoumam izmegu nekolku boi jas gi kupuvam ili site (od toj predmet parce obleka ili sl.)ili go kupuvam rozeviot ton-znam nemozam da pogresam.
A sega ve pozz do selednoto bloggiranje(se nadevam deka ke bide utre) imajte ubava ROZEVA vecer i se sto e rozevo neka vi se ispolni utre
p.s.Vi preporacuvam i sekojdnevna rozeva terapija na mojot ROZEV blog i da ne zaboravam da vi go kazam slednoto pravilo
SEKOGAS KOGA SE RAZMILSUVATE KOJA BOJA DA KUPITE OD PONUDENIOT REPERTOAR SEKOGAS BIRAJTE JA ROZEVATA nikogas nema da pogresite a ako ja nema togas odberete ja...ustavri ni edna ne kupuvajte :D :D :D

No comments:

Post a Comment