Mojot proleten shopping...

roze Berska obicna majca po kratki rakavi koja sto odlicno se vkopuva so mnogu marami i pantaloni i kratki i dolgi od mojot gardeerober

ista kako rozevata no vo ubava zelena boja i mislam deka ovaa e eden broj pomala...Nemase isti...No ve molam vie psssssst :DDD

Koj sezonski shopping bi bil kompleten ako nemate zemeno crno bela majca po kratki rakavi so najubav print :D

Salvari,salvari,salvari...Misalm deka lovaa prolet odnosno leto ke gi imam vo sekoja boja...Da ne zaboravam da vi kazam deka sovreseno se vklopuvaat so mojte pink corapui od NewYourker p.s.salvarite se kapri :)))

teksas salvari koj gi obozavam

bez teksas dobra i kvalitetna kosula ova leto Oh ne!!!p.s.Direektno od Italija donesena aaaa I love my cousin...

pamucen takanarecen leten duks po moe :P od dobar materijal koj lesno paga i dobro se optegnuva, vo neutralna boja...mmm...mislam deka ke me gledate cesto vo nego vo vecernite casovi ova leto :)


Kaj ovaa majca seuste ne mi e jasno dali me osvoi Rihanna ili pak WHAT'S MY NAME??? A mozebi i samiot violetovo-crven kolorit???

kockasti a sepak mackasti...Ljubov na prv pogled i za sonce i za dozd :)

Pastelni svezi i ubavi tonovi na parcinjata od lesen materijal stignaa vo garderoberot na Jzj....Normalno deka imase i nekoi vo neon boi no sepak za niv ke vi napisam vo najskoro idno vreme...

No comments:

Post a Comment